Koordynator ds dostępności w Urzędzie Gminy Młodzieszyn
- Przejdź do - strona Poprzednia
strona - Przejdź do - strona Następna
strona - Powrót do poprzedniej strony
- Drukuj treść tego artykułu
- Pobierz artykuł w formie pliku Pobierz
PDF - Kontakt z Urzędem
Marzena Kalinowska – Koordynator do spraw dostępności
Zarządzenie archiwalne:
Zarządzenie Nr 47.2020 Wójta Gminy Młodzieszyn z dnia 21 września 2020 r.
Kontakt:
Urząd Gminy Młodzieszyn
ul. Wyszogrodzka 25
96-512 Młodzieszyn
046/8641762
e-mail:
Do zadań koordynatora do spraw dostępności oraz zespołu należy w szczególności:
- Identyfikacja potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami,
- Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do świadczonych usług,
- Monitorowanie działalności podmiotu, w zakresie analizy dokumentacji projektowej, obiektów i inwestycji gminnych w przestrzeni publicznej pod kątem zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- Prowadzenie działań na rzecz promocji dostępności oraz zasad projektowania uniwersalnego.
Osoba odpowiedzialna za treść:Administrator UG MłodzieszynOstatnia aktualizacja: 12 / 08 / 2024Marzena KalinowskaOpublikowano: 12 / 08 / 2024Historia zmian
- Przejdź do - strona Poprzednia
strona - Przejdź do - strona Następna
strona - Powrót do poprzedniej strony
- Drukuj treść tego artykułu
- Pobierz artykuł w formie pliku Pobierz
PDF - Kontakt z Urzędem